"Back to life" la concurs


Doamna Cristina, de la Mariashop,
ne-a invitat la un concurs, care,
dupa parerea mea, este foarte bine
gandit, tema fiind extraordinara :
aceea de a alege fiecare o piesa dintre
creatiile noastre, ceva care sa ne
reprezinte si sa explicam si de ce.
Sa ii spunem povestea!

La acest concurs poate vota oricine, insa pentru a vota, este necesara inscrierea pe forum! Nu dureaza mult ce-i drept! :p Aici te poti inregistra!
Inscrierile in concurs s-au facut aici (unde gasesti atat detalii despre concurs, cat si prticipantii, fiecare cu povestea si creatia lui), iar votarea se face aici, pana pe 10 octombrie 2009!
Daca iti place o piesa, o poveste, un nume sau chiar mai multe, chiar te rog sa nu eziti in a vota! Votul este multiplu!
Iti multumesc!
Andra
a.k.a. BijouxDeMonAnge


Iata povestea mea:



In sfarsit am reusit sa ma hotarasc ce piesa ma reprezinta! Nu mi-a fost deloc usor, sunt atatea care imi plac si care spun atatea despre mine! Initial am vrut sa aleg Colierul "Royal Touch", insa, pe cat de minunat era, parca omitea anumite aspecte ce ma caracterizeaza! Si chiar importante! M-am mai gandit si la altele, la o piesa din colectia curcubeu, la o gargarita simpla dar jucausa, la un fluturas vesel si colorat! Insa parca nimic nu ma reprezinta mai mult decat una dintre ultimele mele creatii: bratara Back to life!

De ce ma reprezinta si de ce imi poate reprezenta cu succes munca? Pai sa va povestesc:

* in primul rand este confectionata in intregime din sute de margelute mici de nisip. De ce e important? Pentru ca margelutele de nisip pur si simplu m-au fascinat in urma cu aproape un an cand mi-am (re)descoperit pasiunea pentru bijuterii, margele, frumos si culoare, imaginatie si joaca! (Si spun redescoperit, pentru ca inca de mica visam sa ajung designer de bijuterii (pretioase) si imi faceam schite pentru atunci cand voi avea propriul atelier :p ) Nu puteam decat sa ma minunez si sa ma indragostesc de multele minuni ce se pot crea din aceste mici margelute!

*apoi, imi dezvaluie firea jucausa si vesela: pur si simplu m-am jucat cu margelutele, cu culorile, cu formele! Imi place sa imbin, sa combin, sa asortez, sa visez, sa construiesc, sa ma joc, sa-mi imaginez! Sunt ca un copil uneori care la fiecare pas pe care-l face este plin de curaj dar si de curiozitate asupra a ceea ce va gasi, va dezvalui, va crea! Din joaca descopar lumea, in esenta ei: plina de iubire, de visare, de spiritualitate, de lumina, de viata, de mister si nemarginire, pace si speranta, creatie !

* Fiecare culoare are semnificaria ei pentru mine, culorile nu sunt la intamplare! De altfel sunt si culorile preferate!
-verdele il asociez cu iubirea(in sensul ei cel mai profund si pur, acea iubire datatoare de viata), cu viata si pacea, linistea si siguranta!
-albastrul il asociez cu visarea, cu misterul si nemarginirea, cu profunzimea lucrurilor dar si cu speranta, serenitatea, idealul!
-galbenul este culoarea soarelui, a veseliei, a fericirii. O asociez cu lumina si caldura!
-movul -in cazul de fata nuanta de lila- il asociez cu spiritualitatea, creatia si unitatea, ca un fir ce se afla in toate si le leaga unele de altele!

*Designul spune iar multe: sunt patru randuri legate unele de altele printr-un fir serpuit, amintind de cele patru planuri principale ale vietii: fizic, psihoemotional, spiritual si energetic, unite intre ele intr-un tot unitar prin acel suflu, acel mister nedezvaluit inca intrutotul!

*Si nu in ultimul rand este vorba de complexitatea personalitatii mele, a gandirii si a trairilor mele! Nimic nu este simplu pentru mine, totul are ceva dincolo de aparente, semnificatii ascunse, vise si idealuri!




Ca o incheiere, vreau sa va spun cum am ajuns la aceasta creatie: initial am inceput un colier in aceste nuante. Colierul, culorile, combinatia, designul, tot il visasem oarecum intr-o noapte, mi l-am imaginat in fiecare detaliu! (Puteti vedea un pic din el intr-una din imagini, alaturi de camasa cu care se potriveste de minune! ) Cum spuneam, l-am inceput, insa nu am reusit sa il termin inca, necesitand foarte mult timp, rabdare si materiale! In schimb, am creat aceasta bratara pentru a-l completa! Ideea mi-a venit cand am vrut sa invat o noua tehnica si trebuia sa imi aleg materialele cu care sa lucrez! Bratara il completeaza perfect!

Iar numele,Back to life, se refera la faptul ca o perioada cam lunguta am creat foarte putin, am avut o perioada in care imi cam pierdusem speranta, eram dezamagita, intrasem intr-o oarecare depresie gandindu-ma ca nu voi putea sa imi realizez visul. Iar aceasta creatie a venit tocmai ca o revenire la viata, o recapatare a sperantei si a visului! Ca orice vis maret, nu e deloc usor sa il atingi! Piedici sunt la tot pasul, iar eu nu fac exceptie! Dar cum unul din principiile dupa care ma ghidez este: daca toate iti merg bine, usor si repede , sigur nu esti pe drumul cel bun!, nu pot face altceva decat sa merg mai departe!

Sper ca nu v-am plictisit si chiar din contra, sa va placa povestea mea!

P.S. Imaginile la dimensiuni mai mari le puteti vizualiza in urmatoarele locatii:

imagine 1 si imagine 2.


Va multumesc!


Daca aveti pareri, idei comentarii, aprecieri sau din contra, va astept cu comentariile voastre!
O zi minunata!

Share this :

4 comentarii:

vdaiana spunea...

Imi place foarte mult povestea ta. Ti-am dat un vot la concurs. Multa Bafta!

Andra Marasteanu spunea...

Multumesc frumos Daiana!

Simona Mihail spunea...

Bratara e foarte frumoasa. Am votat si eu si andy. succes

Andra Marasteanu spunea...

Multumesc foarte mult Simona si Andy!