Playing For Change

Vreau sa impartasesc cu voi ceea ce am descoperit de curand. Este vorba de un proiect infiintat in urma cu doi ani de niste oameni care vor sa schimbe cumva lumea in care traim. Si ei s-au gandit ca acest lucru ar fi posibil prin muzica. Si bine au gandit. Muzica este o limba universala, inteleasa si vorbita de fiecare. Ea te atinge la suflet si o intelegi chiar daca versurile sunt intr-o limba necunoscuta tie. Poate ca nu e stilul tau, insa muzica adevarata te unge la suflet orice-ar fi.
Ascultand si citind astazi ceea ce au realizat, am simtit fiori. Numai gandindu-ma la idee in sine. Reinviind speranta ca lumea totusi se mai poate schimba. Poate ca nu toata, dar macar o parte. Si tot e ceva.
Dragostea, speranta, credinta, pacea sunt se afla in topul premiselor mele. De aceea acest post este iarasi, unul din suflet. Imi doresc mai multe pentru oamenii din jurul meu. Si incerc sa schimb si eu ceva in lumea asta. Incepand cu mine.

Mai jos am adaugat unul dintre clip-urile realizate de echipa Playing For Change. Este vorba despre celebra piesa a lui Bob Marley(el fiind de altfel si sursa lor de inspiratie), One Love Una din favoritele mele. Varianta lor este extraordinara. Insa mai bine va las pe voi sa trageti concluziile.





De asemeni va invit sa intrati pe site-ul lor, "Playing ForChange" unde puteti afla mai multe detalii despre idealul lor, cele mai noi stiri despre ei, videoclipurile realizate pana cum (remixand melodii celebre, la unul dintre ele participand chiar Bono, solistul formatiei U2),
informatii despre muzicienii care li s-au alaturat,un magazin online si informatii despre cum poti sustine chiar tu proiectul, in special, facandu-l cunoscut !


In speranta ca -a facut placere si v-a atins, va doresc un sfarsit de luna minunat!
Share this :

Niciun comentariu: