Vise de coral!



Saptamana trecuta a fost un nou concurs pe Forumul Roz. Cred ca daca nu s-ar mai face, as fi tare suparata! Oricum, mi-a placut mult ceea ce a fost propus drept sursa de inspiratie! Si inevitabuil mi-am pus imaginatia la munca. Imediat mi-a venit ideea de a combina culorile rosu si turcoaz! Mi se pare ca impreuna arata mirific, mai ales acum, in zilele astea insorite de vara! Este o combinatie vie, calda, eleganta, exotica, imbietoare. Nu a durat mult si a iesit o minunatie de colier, care iese in evidenta cu atat mai mult cu cat piele este bronzata si stralucitoare.



La inceput fusesem un pic dezamagita pentru ca nu mai aveam chipsuri de turcoaz deloc. Insa, din fericire, am avut cateva din sticla in aceasta culoare. Asa ca am combinat chipsurile de coral rosu cu cele de sticla in culoarea turcoazului, alaturi de cristale biconice rosii si turcoaz, frumos si cu grija insirate folosind sarma siliconata rosie (ca baza a colierului) si sarma de modelaj argintata pentru franjuri.
Eu sunt indragostita de el, de model, de combinatia de culori, de tot!





Pret: 50 Lei
Share this :

Niciun comentariu: