Pe scurt

Pentru ca nu prea am mult timp la dispozitie si pentru ca am ramas grav in urma cu noutatile in bijuterii, vi le voi expune rapid astazi. Sunt plecata din oras pana la sfarsitul saptamanii, deci abia saptamana viitoare ne mai auzim, cand voi veni si cu alte noutati (care inca n-au ajuns sa fie fotografiate) si in cele doua colectii, una de inspiratie oceanica si cealalta florala.

Pana atunci :

1. Bratara Blue Waves cu care am participat si la un concurs pe forumul Breslo - Indisponibila







2. Bratara "Omida Glamour" cu paiete aurii si piese centrale din sticla de Murano si nasturel (sistemul de inchidere) :) - disponibila


3. Colier din esarfa, margele din ipsos si margele de nisip: - disponibil



4. Colier Cocktail Delicios - ochi de pisica in diverse culori si nuante si margele de nisip albe - Indisponibil:


5. Colier Racoros - prehnit si margele d enisip albe - Indisponibil:



6. Prada de perle - Indisponibil





7. Husa telefon mobil - fir artistic metalic si margele de sticla - disponibila



Inca nu am reusit sa actualizez magazinul, sa ajung cu intrarile la zi, deci daca doriti ceva prezent pe blog imi puteti trimite un email la adresa ce o gasiti aici, mai ales pentru a verifica existenta lor in stoc!

Va pup si ne auzim pe luni cred!!
Share this :

3 comentarii:

Anonim spunea...

foaaarte frumos colierul 3
e chic,feminin...e mirobolantttttttt !


dragonfly

Joanna spunea...

seperbe toate...si imi place mai ales "omida glamour"...

Las Creaciones de Boricua spunea...

Wow!!!!!!!! beautiful!!!!!!!!!