The poppy opes her scarlet purse of dreams

De cand am vazut acest mac superb creat de MonicaAlexandru, mi l-am si imaginat tronand la gatul meu. Am decis sa mi-l fac cadou de ziua mea (Sf. Andrei) alaturi de colierul pe care l-am facut special pentru mine cu frumoasele margelute din fimo realizate manual de o prietena, Zuri.E o impletire de visuri diferite, insa toate avand acelasi lucru in comun: iubirea de viata, de frumos, de creatie, de arta, lucruri pentru care nu am decat admiratie si adanc respect! Sunt fericita ca am picaturi din talentul lor si le multumesc amandurora, in special Monicai care prin macul ei a contribuit la perfectiunea acestui ansamblu si a facut dintr-un colier doar frumos, unul perfect!

Cu acest ansamblu (macul il pot detasa oricand) particip la concursul actual de pe Breslo :) Luni incepe votarea si va tine pana pe 19 decembrie. Daca va place, puteti sa-l votati o singura data! Va multumesc!





Share this :

Niciun comentariu: