Quickies :p

Fiind in plina sesiune de examene/referate, nu prea am timp nici sa respir. Am reusit totusi sa fotografiez ultimele creatii (chiar pe fuga, inainte de a le trimite in cautare de iubitoare de biju-uri), asadar vi le arat si voua!

Unul din modelele cel mai apreciate de catre cliente, este un set (colier, bratara si cercei) realizat din chips-uri de semipretioase/sticla si perle de sticla/cultura si asta pentru ca este un model elegant si foarte usor de purtat si asortat. Mai ales la tinute de zi, la birou/ Bineinteles ca in combinatii diverse de culori si materiale, pentru ca fiecare vrea s.a aiba ceva al ei :p
Tot lucrand la ele, bineinteles ca mi-au mai venit idei noi si astfel am sfarsit prin a realiza un colier in aceeasi tehnica, dar caruia i-am adaugat cateva siraguri de lant pentru un aer modern si versatilitate :)

Modelul de baza, atat de popular, l-am redat in urmatoarele combinatii:

Onix si perle rosii

Obsidian fulg de nea si perle negre
Ochi de tigru si margele din sticla


chips-uri din sticla mov si perle gri

Hematit si perle albe, bleu si albastre
Chipsuri din sticla mov si perle gri deschis

Cum spuneam, am pastrat modelul pentru colier, insa i-am adaugat si lanturi, astfel putand fi purtat in mai multe feluri. Colierul este alcatuit din doua siraguri de perle si chips-uri, ce pot fi purtate si alaturat, cu lanturile dupa gat, ca sustinere, dar si cu siragul mai lung ca sustinere si lanturile atarnand. Mie imi place mai mult a doua varianta, insa depinde de look-ul dorit.

Onix, ochi de pisica gri, perle negre si gri, lant-uri negre (gun)

Share this :

Un comentariu:

Pelantura spunea...

Muy bonitas todas las combinaciones, enhorabuena!!!!!!!!!