Ziua 12 ~ Proiect 365+1 ~ Bagaje terminate

Ieri... o zi luuunga tare!! Parca nu se mai termina... si parca nici eu nu mai terminam!
Am stat jumatate de zi in bucatarie, caldura, mancare, vase... uoff... In timpii morti, bineinteles ca nu stateam si eu, ca omu sa ma odihnesc (v-am zis ca nici n-am mancat?! Dimineata, pe la 11 dupa ce m-am trezit si am baut ceaiul...si apoi...abia pe la 12 jumate mi-am zis si eu: gata, mananca! Restul le mai faci dupa!)! Ci cum prindeam o clipa libera, mi-am facut celelalte activitati:
* facut design carti de vizita;
* printat si taiat carti de vizita;
*cumparat carton de la Diverta (ca eu mai aveam doar 3 coli) - nemultumita, dar nici nu aveam de unde alege; mai degraba as fi dat 5 lei pe coala decat 2 si degeaba. In fine, merge de-acum.
* primit comenzile, printre care si niste fire din lana impaslita si blanita de la Cryssta! Superbe!! Inca nu stiu ce voi face cu ele, dar sigur va iesi ceva fain! Clar este ca, mai incercam si alte materiale si tehnici!  ;) Ahh, ca tot veni vorba de lana impaslita, am primit si minunatul colier de la Didi, "Puterea margelelelor";
* facut proba cu aranjarea mesei si a standului;
* aranjat biju-urile pe sevalet si sigilat;
* depozitat bijuuri in cutii;
* luat toate cele necesare (foarfec, lipici, carnetel, pix, ata, sfoara, pungi, etichete, etc etc);
*facut felinar:


*terminat bagaj (cautat sa fie cat mai putine... pana la urma tot am 3 sacose mari, o geanta mare de umar, o geanta mesager, sevaletul si masa cu scaunul :))) ~ Partea cea mai aiurea este ca trebuie sa am descurc singura cu toate astea ... Dar na, asta e, sunt fata mare ;))



*si nu in ultimul rand: luat aparat foto ca sa va arat cat de fain este si luat de citit si de lucrat ceva (am doua proiecte de terminat si am zis ca poate prind niste timp si chef si le termin ;) Ca nu mai am asa mult la ele! )

 Va pup! Va arat imediat si ultima creatie de v-am ademenit inca de miercuri :p
Share this :

Niciun comentariu: