Ziua 15 ~ Proiect 365+1 ~ Liniste, odihna, regasire

Astazi a fost liniste, am incercat sa ma odihnesc, sa ma pun la punct pentru a putea realiza ceea ce mi-am propus in continuare!
Nu am lucrat, nu am facut mai nimic deosebit de fapt. Am preferat sa fie liniste, sa-mi rezerv o zi in care sa-mi incarc bateriile, sa ma gandesc si la mine!

Partea deosebita totusi a fost intalnirea cu Cristina, o cafea savurata pe indelete (in urma dietei nu am mai baut decat vreo 2 cafele - pentru ca chiar nu am mai simtiti nevoia atat de des, ci doar ocazional mi s-a parut a fi o alegere potrivita, atat pentru gust cat si pentru efect!) dar si minunatele materiale primite in dar de la aceasta, alaturi de cele donate pentru cauza Dianei, cu ocazia unui proiect despre care va voi spune mai mult in zilele urmatoare!

Si pentru ca tot am amintit de ea, daca doriti sa o ajutati, dupa posibilitati, va invit pe
http://creezpentrutine.blogspot.com
si
http://sustin.ro/diana-borboly/

In incheiere, asa cum eu am primit sfatul, il dau mai departe: rezervati-va din cand in cand o zi in care sa va ganditi la voi, sa va alocati timp odihnei, relaxarii, meditatiei, regasirii!

O saptamana minunata!
Share this :

Niciun comentariu: