Ziua 25 ~ Proiect 365+1~ Printre picaturi de ploaie...

... am reusit sa mai crosetez un pic! :p Imi place vremea de acum, nici prea rece dar nici cald, un pic de ploaie, racoroasa...un pic de soare mangaietor... Si daca ar fi un pic mai cald nu ar fi o problema... Dar mi se pare mlt mai ok decat insuportabila canicula! Trebuie sa ma interesez neaparat in ce coltisor de lume gasesc o asa vreme :p Si, langa rulota, sa trec pe lista cu visuri si aceste colturi de lume unde as putea zabovi mai mult :D




Astazi am facut un trandafiras pentru gentuta de ieri. Mai trebuie doar sa-i gasesc locul si sa-l sadesc! Va inflori frumos :)







Si am mai lucrat un  pic la acea "plasa" la care lucrez de ceva vreme. Chiar ... e solicitanta matasea asta, e amatoare de timp indelungat si dedicat :p Si i-am mai surprins ingamfarea intr-o poza :)
Share this :

Niciun comentariu: