Ziua 26 ~Proiect 365+1 ~ Distinctii

Vineri am aflat castigatorii concursului Fashion Colorworks organizat de MyLovelyBeads, la care am fost selectata printre finalisti, la sectiunea Finished jewelry! Nu am castigat nimic, concurenta fiind foarte mare si creatorii extrem de talentati si priceputi! Era de asteptat si felicit castigatorii din toata inima!!! Insa ceea ce nu m-am asteptat a fost chiar includerea colierului chaudes Memoirs printre finalisti!! A fost o supriza extraordinara si o bucurie imensa, fiind si primul concurs international la care am participat!

 Dupa cum bine puteti vedea, toti concurentii au creatii superbe, finalistii fiind jos palaria!! E o onoare deosebita ca Chaudes Memoirs sa se afle printre aceste creatii extraordinare, care pe mine m-au lasat muta de admiratie!!!

Cum am spus, este primul concurs...dar cu siguranta nu va fi si ultimul!!! Sa-mi tineti pumnii sa reusesc sa particip la toate concursurile ce mi le propun!

Ultima distinctie capatata m-a determinat sa creez o pagina speciala pe blog destinata concursurilor (cu vot public sau cu juriu) la care am castigat macar o mentiune speciala sau am fost selectata de juriu pentru urmatoarea etapa!

Poate fi vazuta si drept un semn de vanitate, insa mi-am propus sa imi evaluez si in acest mod evolutia, eu fiind o fire competitiva si dorindu-mi in permanenta sa dau tot ce am mai bun si sa-mi depasesc limitele!
Share this :

2 comentarii:

Zsu spunea...

Felicitări! M-am uitat acum, ai câştigat o mulţime de premii, pe care chiar le meriţi. Creaţiile tale sunt minunate, unice, pline de inspiraţie. Succes pt. viitor, şi multe-multe minunăţii să mai iasă din mâinile si sufletul tău.

Andra Marasteanu spunea...

Multumesc mult de tot!!!
O voi lasa mai moale cu concursurile o perioada totusi! ocupa tare mult timp!!