Zilele 104 si 105 : Toate isi au timpul lor

Zilele 104 si 105, Proiect 365+1, "Toate isi au timpul lor "
sambata si duminica, 17-18 septembrie 2011


Am obiceiul (foarte prost de altfel) de a lasa lucrurile pe ultima suta de metri, sau cum se spune popular, sa ingras porcul in ajun! Mare greseala: ajung stresata, irascibila, obosita, epuizata si bineinteles, risc sa dau gres! Si asta inseamna ca ma invart intr-un cerc!
Sper ca, in timp, sa-mi corectez acest obicei nedorit!
Sa va spun ttousi cu ce mi-am ocupat weekendul: cu realizarea  si finalizarea unor teme ce le-aveam de facut pentru cursuld e Photoshop, ce l-am urmat cu vreo 6 luni in urma. Unele teme le-am facut la timp, altele partial, si inca vreo cateva deloc. Bine, aveam si scuza, lucram full time, aveam 2 job-uri...se intelege. Dar, de-atunci si pana acum ce am facut eu oare?! Hehe, mereu aman! As fi avut examen in aprilie, dar din motive personale, nu m-am putut pregati deloc pentru el. Si cum examenul a trecut, n-am mai avut stimulent! Buun, in urma cu ceva saptamani, vad eu pe site ca se apropie o noua sesiune de examene! Buun, zic ca merg de data asta! dar tot n-am facut nimic, desi au trecut 3 saptamani deatunci si as fi avut timp, zic eu, berechet, sa o iau incetisor! Dar nuuu, Andrei ii place sa se streseze, sa se agite, sa simta ca face ceva, ca lupta pt ceva :D Altfel nu e ea!
in fine,sa va arat totusi cateva din temele ce le-am facuit eu weekendul acesta in Photoshop: trucaje, reclame, afs film si coperta carte! Am mai avut si alte trucaje sid ecupaje dar, sunt banale si trucajele si decupajele hihihi si oricum erau facute deja :D






Share this :