Zilele 106-108 : Proiect Final Grafica

Zilele 106-108, Proiect 365+1 "Proiect Final Grafica"
Luni, marti, miercuri 19-21 septembrie 2011

Well well, examenul se apropie si eu nici macar nu m-am apucat de proiectul ginal! Mai sunt doar 3 zile, si mai mult decat proievtul final, mai am si de repetat teoria!! Dar cum spuneam in postul trecut, asa sunt eu: mereu in criza de timp!
Bineinteles ca m-am pus serios pe treaba: mai intai am cautat o idee! Tema proiectului este o revista (copertile 1 si 4, 2 pagini de interior si cel putin o pagina cu reclama). Ce fel de revista credeti ca am facut? Una de handmade, bineinteles! Se numeste: "Pas cu Pas" adica Pasiuni cu pasiune hihihihi (ideea aceasta se va materializa intr-un nou proiect ;) asa ca asta este doar inceputul :P)


Share this :

Niciun comentariu: