Pentru ziua femeii ...

... Am mai scos la lumina un colier foarte frumos si elegant!
Este vorba de un colier la baza gatului, din margelute de nisip Toho, coral rosu poros, jasp bresciated, jasp picture, cristale cehesti, perle din sticla si accesorii placate cu aur!
Inca nu i-am gasit un nume, dar va pot arata cateva imagini, de ieri de la targ, realizate de Andra, de la IloveHandmade. E vorba de colierul din mijloc, cu pietrele maro-portocaliu :p


In partea dreapta a imaginii, observati si cativa cercelusi noi, cu piele si margele naturale :p
Mai sunt cativa ascunsi, pe care vi-i voi prezenta saptamana urmatoare :)




Aproape varianta finala la aranjarea primului raft de prezentare
Share this :

2 comentarii:

jad luxury handmade spunea...

...atragator stand! sunt sigura ca ai avut succes cu el.

Andra Marasteanu spunea...

Multumesc! Ar trebui sa mai pun ceva imagini si de a doua zi! N-am mai uitat aparatul si am facut poze la intregul stand! Mi-a placut si mie cum arata! Perseverez!