Teaser la targul de MArtisor

Connections
Weekendul trecut, dupa cum stiti am fost la targ, ILoveHandmade, la Palatul Sutu.
Nu a fost weekendul meu cel mai bun, nu m-am simtit nici foarte bine, oboseala isi spune cuvantul, insa sunt fericita ca am reusit sa inaugurez primele piese dintr-o noua colectie ce o voi exploata pe parcursul acestui an!

Primele piese ale colectiei au fost create chiar sambata noapte, ceea ce le leaga oarecum de evenimentul la care participam!
Chiar daca nu a fost unul dintre weekendurile mele cele mai bune, nu am fost pregatita corespunzator iar faptul ca eram si obosita a pus capac, nu a fost totusi pierdut acest weekend, doar ca anul viitor voi sti mai bine ce am de facut! Oricum, unul dintre cele mai frumoase lucruri in acest weekend a fost ca  in sfarsit am demarat colectia ce o planuiesc de ceva saptamani!

Astept weekendul urmator , pentru targul de Ziua Femeii(desi totusi mi-as dori ca timpul sa se dilate, pentru a avea mai mult timp pentru pregatire... dar oricum, mie niciodata nu-mi ajunge timpul!) si ma pregatesc intens cu bijuterii noi, brose si pandantive!

MA bucur de asemenea ca am mai stat de vorba cu Andreea, ca am cunoscut-o personal pe Elena si ca le-am cunoscut pe fetele de la Jaqueline Candles si lumanarile lor ce imi lasau gura apa (pe bune!)! Am primit si martisoare: unul din minunatele givece cu floricele din sarma si margelute de nisip ale Elenei si o mini-paleta de pictor de la Andreea! S-au potrivit de minune ambele: florile de la elena, albastre, de nu-ma-uita, culoarea preferata si paleta de pictor: chiar ii povesteam Andreei ca ma gandesc serios sa-mi iau cateva culori, basic, pentru a experimenta ceva tehnici de pictura :P Stia ea ce stia hihihi

***

Dar sa revin la noua colectie:
Noua colectie consta in imbinari in fel si chip de materiale naturale, margele din lemn si seminte naturale, piele si pietre semipretioase si ornamentale.
Conceptul are la baza nevoia de legatura cu pamantul, cu radacinile, cu stramosii, cu esenta. De aceea voi incerca sa surprind frumusetea acestor materiale naturale (unele tratate prin vopsire) in bijuterii de la cele mai simple la cele mai complexe!

Margelele naturale le-am comandat in urma cu 2 luni si am fost fascinata de frumusetea acestora! Sunt extraordinar de frumoase si merita sa imi axez o parte din munca asupra acetora! Combinarea lor cu piele mi se pare de mare efect si de dorit, arata extraordinar impreuna! Iar ideea cu pietrele ce vor fi si ele parte integranta a colectiei, este o comp0letare fireasca, maia les avand in vedere faptul ca fac parte tot din categoria de pamant!
Uneori ma voi folosisid e metal  pentru a exprima mai bine ideile, dar acesta nu va fi parte centrala a conceptului!
Numele colectiei este simplu: "Connections" - pentru ca mai simplu decat insasi ideea colectiei nici ca se putea! E o frumusete simpla, dar reala!

DAr cel mai bine se vede in imagini:

Share this :

Niciun comentariu: