Pregatiri de Martisor

Martisor din 2011
In ultima vreme am fost iarasi foarte tacuta intrucat ma pregatesc intens de targurile de Martisor si 8 Martie, organizate de ILoveHandmade!
Am fucut multe multe martisoare si inca mai am de facut si zilele acestea!
Am realizat cateva modele diferite, astfel incat sa nu fie monotonie!
E o explozie de culori, materiale si texturi si abia astept sa le impart si cu altii!

Anul trecut, pe vremea aceasta, realizam de asemeni martisoare, dar mai putine, neparticipand la nici un targ. Dar am fost foarte incantata stiind ca au fost cel putin 100 persoane care au primit martisoare confectionate de mine hihi (Ca o idee, un martisor mai complex, in imaginea alaturata)

Am pastrat din modelele de anul trecut si am adaugat altele pe langa acestea!
Inca nu am reusit sa fac poze, desi o parte din martisoare au plecat deja spre a incanta pe altii! Dar, ca tot am terminat cu prima transa si mi-am luat o piatra de pe inima, maine ma pun pe pozat si va arat cateva!

Pentru toate, va invit la targ, weekendul acesta, la Palatul Sutu!
Sper sa fie vreme buna, buan dispozitie si multi cumparatori!
Si mai sper sa am spor la lucru si sa ma odihnesc suficient, astfel incats a termin ceea ce am in plan!


Share this :

Un comentariu:

Loredana spunea...

Bafta multa sa ai!