Adesina - She opens the way - Colier de inspiratie africana, colectia Amira Hasiina







Adesina , nume feminin african pronuntat ah DAY see nah, inseamna "She opens the way", fiind un nume adesea dat primei fete de catre mamele carora le-a fost greu sa ramana insarcinate, un nume cu impact puternic asupra vietii individuale dar si in influenta vietii celor din jur.


   Am ales Adesina, pentru ca intruchipeaza cel mai bine stadiul in care ma aflu acum, din punct de vedere creativ si nu numai.
Pentru ca e o deschidere de drumuri, de inspiratii noi, de planuri noi.
Pentru ca de cand am descoperit margelele naturale, atat de frumoase si pline de viata, m-am indragostit si mi-am propus sa le scot la iveala frumusetea magnetizanta, sa le scriu povestile, sa le fac sa infloreasca, sa se deschida, sa se transforme, sa straluceasca!
Mi-a luat un an, si nu pentru ca inspiratie nu ar fi fost si nu s-ar fi prins samanta ideilor daca le-as fi lasat, ci pentru ca a trebuit sa ma ocup in primul rand de alte lucruri si acestea au ingreunat procesul creativ, lasandu-l in plan mai indepartat. Cu toate astea, a fost un an fertil din alte puncte de vedere, a fost un an in care m-am slefuit, m-am maturizat, m-am intarit, am evoluat! Am investit in mine si in cei din jur si am primit rasplata. Am invatat sa iubesc, sa ma bucur, sa cred, sa zambesc, sa creez, sa multumesc, sa dau mai departe. 
Am inteles ca doar asa pot face tot ceea ce imi doresc! Am intelesc ca numai iubind si avand incredere si credinta pot face lucrurile posibile. Si ocupandu-ma de mine, meditand, relaxandu-ma, cunoscandu-ma pe mine si pe cei din jur.
Iar acest colier, exprima deschiderea catre imposibil, pe toate planurile! Inseamna dorinte ascunse, incredere, caldura, iubire, evolutie, creatie, nou. 

Inseamna un pas decisiv si o incredere oarba, o indragostire la prima vedere si o iubire ce dureaza o viata. Inseamna transformare si maturizare. Asteptare, rabdare, speranta si daruire. 

  

___________________________________________________________________


Materiale folosite: margele tubulare de Agsam, inele, pandantive si margele plate si heishi din cocos, betigase din cocos, margele din lemn de Patikan, margele de nisip si Toho, snur din piele, sarma de cupru.

Tehnici folosite: tehnici de tesere a margelelor fara razboi; wire wrapping.
In urma cu mai bine de un an am incercat prima data tehnica de tesere a margelelor de al tip decat de nisip. Si mi-a placut. Dar erau cercei. De aceasta data am ales sa fac colier, amplu, complex, migalos, incercand atat o tehnica noua cat si margele noi, altfel. Iubesc ideea! Iubesc procesul! Iubesc rezultatul! Si e doar inceputul!


Colierul este la baza gatului, se aseaza foarte frumos asemeni unui guleras, se prinde la spate cu snururile din piele, in doua noduri duble, cu franjurii generati lasati liber, frumos pe spate.

Culori: negru, maro-uri, crem - pentru o frumusete intunecata, fertila, pamanteana, salbatica, rudimentara.




___________________________________________________________________

Colectia Amira Hasiina - Beautiful Princess in Kiswahili (se proununta ah-MEER-ah hah-SEE-ee-nah)
Coliere statement, inspirate de opulenta, farmecul si splendoarea femeilor, printeselor africane, invocand putere si senzualitate, credinta, loialitate, profunzime, maiestrie, stralucire, noblete, caldura, iubire, dorinta, tandrete, pasiune, fertilitate, ca un soare si o frumusete intunecate, incantatoare, misterioase.

___________________________________________________________________




Colierul a fost pe locul I la concursul de pe forumul Breslo, Evolutia din noi:
www.breslo.ro/Forum/Evolutia-din-noi---Concurs_topic_10551

Buy It Here or here(soon on Etsy)! 
Share this :

Niciun comentariu: